Monday 10 December 2012

Projek Dec 2012


Saya dalam usaha menyiapkan satu projek.
Saya anggap ia satu projek kerana ianya memerlukan komitmen yang tinggi daripada saya selaku seorang yang bergelar isteri, mama dan wanita yang bekerja pejabat lima hari seminggu.
 Sungguh ianya sangat mencabar.
 Tetapi itu tidak saya jadikan alasan untuk saya hentikan apa yang telah saya mulakan.
Saya akan bawakan hasil projek itu kepada anda yang mengikuti blog ini.
Saya yakin ada insan di luar sana yang menyokong dan menghargai kewujudan saya di sini.
 Nantikan post yang seterusnya pada penghujung bulan ini…..
Insya Allah…..

1 comment:

Anonymous said...

saya akan sentiasa menyokong usaha awak..teruskan projek awak hingga berjaya..insyaallah..dugaan dan rintangan pasti ada tapi jadikn ia sebagai pencetus semangat untuk lebih gigih mangharunginya...